تبلیغات
اندازه گیری عملکرد کسب و کار - اندازه‌گیری عملكرد
 
اندازه گیری عملکرد کسب و کار
شنبه 3 فروردین 1392 :: نویسنده : علی اکبری
متأسفانه مشغله كاری من در دو سال اخیر، باعث شد تا نتوانم مطلب جدیدی بنویسم. اما در پست قبلی خبر انتشار كتاب اندازه‌گیری عملكرد كسب‌وكار را به اطلاع رساندم. این كتاب كه حاصل زحمات 2 ساله من است، توسط كمیته علمی دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان یك كتاب تألیفی -و نه صرفاً یك مطلب ترجمه شده یا گردآوری شده- شناسایی، تأیید و به چاپ رسیده است.

همانطور كه می‌دانید، اندازه‌گیری عملكرد به معنی میزان دستیابی سازمانها به اهدافشان از طریق پایش معیارهای عملكردی است. رشد چشم‌گیر تولید گزارشها و مقالات جدید در این زمینه، راه‌اندازی تعداد بسیار زیاد سایتهای اینترنتی و برگزاری كنفرانسهای متعدد و مرتبط با اندازه‌گیری عملكرد، بیانگر اقبال عمومی این موضوع در جهان است. موضوع اندازه‌گیری عملكرد در سالهای اخیر با توسعه چارچوبها و متدولوژیهای اندازه‌گیری به سرعت در حال رشد است. چارچوبهای بسیار قابل توجه نظیر كارت امتیازی متوازن و مدل تعالی كسب‌وكار، جامعه كسب‌وكار را با طوفان مواجه كرده‌اند. به منظور توسعه اندازه‌گیری عملكرد به عنوان یك رشته علمی، ضروری است مرزهای علم مشخص شده و روی چند بنیان نظری توافق حاصل شود. این كتاب سعی در تسهیل این امر دارد.

در پستهای بعدی مطالب بیشتری در این باب خواهد آمد.




نوع مطلب : عمومی، تعاریف و مفاهیم، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :